Re: routing

Autor: Przemyslaw Maciuszko (sal_at_irc.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 14:26:11 MET DST

Marek L. Kozak <marko_at_cafe.terabajt.pl> wrote:
> A napisałem, że ma ?
<quote>
którym czasem mailuje. Kiedyś pokazał mi test routingu do Netii via
tpsa. Wszystko szło przez węzeł na Pięknej (oczywiście nie w Gdańsku
</quote>
Skoro nie sugerujesz w tej wypowiedzi, że ma, to niby któredy miały pakiety
iść ?
Przez Chiny?
> Na podstawie trasy jaką pokonują pakiety. Uważasz, że to Netia blokuje
Tzn.?
Konkretnie.
Dlaczego uważasz, że trasa pakietów z Polpaku do abonenta Netii w Gdańsku
idąca przez W-wę i dalej po sieci Netii jest zła ?
> ruch, co z tego mają? Co do BGP to sam się nie konfiguruje.
j.w.
Którędy wg. Ciebie miały iść pakiety?

--
Przemyslaw Maciuszko