Re: tepsa & telia

Autor: Jerzy Marciniak (jmarcin_at_jm.net.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 10:40:50 MET DST

Użytkownik Darkheart "OMG" Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:3BD6DFEC.A15041FD_at_poczta.onet.pl...

> Telia International Carrier jest jednym z czołowych
> europejskich operatorów transatlantyckiego ruchu

A i tak dalej klient bedzie kwasil: uuu jak Pan nie ma
wejscia na ejbon to ja od Pania nie biore netu bo
nie bede mial stron z Europy :\

EBONE: Drugie najwieksze sciemniarstwo marketingowe
zaraz po multimediach. I nie mowie tego w sensie ze
samo Ebone jest zle , bo jest wrecz przeciwnie.
0% overbooking jest cool :-)

Mowie o tych 100 providerach w PL ktorzy sie chwala
ze maja lacze do Ebone a naprawde to maja telefon
do goscia ktory pracuje u kogos kto rozmawial z kims
kto ma lacze u kogos kto ma lacze do Ebone.

Ebone = 4k$

JM