Re: Co z takimi zrobic ?

Autor: Tristan Alder (smiejek_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 10:24:47 MET DST

On Wed, 24 Oct 2001 18:05:46 GMT, c00kie_at_mediaport.pl ([cookie])
wrote:

>jesli udowodnisz, ze spamujacy poczynil komus szkody......?

Bardzo prosto. Dostaję dziennie kilka listów od spamerów, którzy
kupili w falcomie moje adresy. Każdy spam to kilka kB, które zajmują
czas podczas ściągania. A ponieważ korzystam z sieci przez komórkę,
poniosłem duże straty finansowe. Potem muszę jeszcze stracić czas na
kasowanie spamu, w tym czasie nie pracowałem i moje straty są już
wręcz niebotyczne...

--
 Tristan hrabia Alder
 (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)