Re: Budujemy Usenet 2 dla intelektualistow, dla czlonkow, wzorowany na kodeksie honorowym golfa Re: (R)and (SM) Re: Witajcie uzytkownicy ;)

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_san.rr.com)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 02:27:07 MET DST

Varna/SR wrote:

> A tak poza watkiem expertowym, powiedzcie sami (grupowicze) czy to
> taki bezsens? Milo by bylo gdyby istnial taki alternatywny usenet, taki na wzor
> tego tradycyjnego tylko z przed 6 lat ;)

Milo by bylo, ale to niewykonalne. W kazdym razie na pewno jesli to nasz
Wielki Moderator bedzie dobieral sobie rozmowcow, chocby ze wzgledu na
to, ze on sam tam bedzie.

Zas ogolnie przypomina mi to czaqsem slyszany, poglad ze
autokratyzm/dyktatura to fajny ustroj pod warunkiem ze to mowiacy bedzie
tym rzadzil. Tak samo bedzie z Usenetem 2. Bedzie fajny dla Ciebie jesli
to Ty bedziesz dobieral interlokutorow. Oczywiscie dopoki Cie kiedys nie
obala (jak konczy wiekszosc dyktatorow i moderatorow)
;-)

Pozdrowienia,

JP.