Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 21:28:45 MET DST

Scream napisał:

(juz bylo)

Witam,

Ludzie, co wy robicie z tej grupy??? Czy pierdoly wypisywane przez
totalnego
idiote-paranoika i pseudo-smieszne odpowiedzi sa tematem grupy?
No bo mi sie wydaje ze nie! Grupa ma byc o problemach internetu.
Przeciez to jest debil, on tylko czeka na to zebyscie mu odpisywali, bo
go to satysfakcjonuje, ze ktos reaguje na jego paranoiczne pierdoly.
Dajcie sobie spokoj.
Nie odpisujcie mu._ Nie wszyscy chca sciagac te smieci... jesli tak was
to bawi,
to prosze - przeniescie sie moze na jakas inna grupe, ja (i pewnie nie
tylko
ja) chce starego polipa!!!

> --
> regards,
> scream (at)w.pl
> http://www.sekskatalog.pl
> http://www.teens.pl

zareklamowales sie za darmo to powinienes byc zadowolony