Re: Usenet II dla intelektualistow Re: Witajcie uzytkownicy ;)

Autor: kocurek (kocurek_at_wsb.poznan.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 18:37:51 MET DST

Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

> I stad koniecznosc cenzurowania usenetu , autocenzury i filtrowania
> wszystkich, ktorzy
> nie moga byc uznani za intelektualistow.

A tak z ciekawości - na jakiej zasadzie chciałbyś czytać tylko te wybrane
"dla intelektualistów" posty? Jake były by kryteria doboru?

> Nie rozumiem dlaczego mam czytac 1000 postow dziennie, z ktorych
> interesuje mnie 10.
> Chce czytac 20 i wybrac te doskonale 10 a pozostale od razu do kosza.

Widzisz... - ja mam podobnie.

> I dlatego kazdy musi miec mozliwosc filtrowania wszystkich.

Widzisz... - ja mam taką możliwość.

> Ja chce filtrowac 99% dyskutantow i ich watki.
> A dyskutowac tylko i wylacznie z 1% piszacych do usenetu.

Słyszałeś o czymś takim jak scorefile?

--
 /\_/\         Jestem  "tolerancyjna"  -  z  kretynami  też czasem rozmawiam
(~o o~)  (Zuzanka)