(no subject)

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_echelon.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 18:00:45 MET DST

On Wed, 24 Oct 2001, Dariusz wrote:

> Ze zrodel dobrze poinformowanych pochodzi wiadomosc, ze Michal Z.
> przestal byc hackerem. Tzn. utracil kompetencje I-go hackera
> Rzeczpospolitej /.../

Czy moge spytac jak zdobywa sie i traci takowe kompetencje, tudziez co je
wyznacza? Nie przecze, masz jak zawsze racje, z drugiej jednak strony jest
to poniekad frapujace...

> i teraz uczestniczy w wielu dyskusjach aby odbudowac swoj wizerunek i
> autorytet.

Zwlaszcza dyskusje z Toba wplywaja bardzo pozytywnie na to, jak jestem
postrzegany przez innych, i jak oceniana jest moja praca. Dlatego
chcialbym, zebysmy mogli rozmawiac troche czesciej niz dotychczas :)

> Zegnaj Michale Z. i nie gledz wiecej.
> over

over, interj.

  Used in two-way radio to indicate that a transmission is
  complete and a reply is awaited.

Znowu uzyles nieprawidlowego terminu... chyba?;)

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] [security]
[http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
=-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=
          http://lcamtuf.coredump.cx/photo/