Re: Witajcie uzytkownicy ;)

Autor: Bartosz Jakubski (B.Jakubski_at_supernet.com.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 15:09:20 MET DST

Jacek Popławski napisał(a):

> w tym FAQu o nim było chyba napisane, że kiepsko radzi sobie
> z językami...?

FAQ FAQiem, a ja zrobiłem wizję lokalną.
100% pewności nie mam, ale jedno jest pewne: w mieszkaniu E*perta
pracuje też tłumacz przysięgły (angielski, niemiecki).

No i chciałem się jeszcze pochwalić, że widziełem E*perta. Z jadącego
autobusu, wczoraj, przed 18. Przez firanki. Oczywiście jeśli to był on.

No dobrze, właściwie widziałem tylko, że ktoś przy monitorze siedzi. :-)

Zawsze wiedziałem, że będę się cieszyć, że w Sosnowcu mieszkam. :-)

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --