Prosze o pomoc

Autor: vivenda (ireneuszf_at_kki.net.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 06:52:46 MET DST

Jezeli pisze na nieodpowiednia grupe to z gory przepraszam.
Mam taki problem:
Po uruchomieniu przeladarki Internet Explorer 5,5 strona zostaje zaladowana
a na dole na pasku stanu granatowy pasek informujacy o stanie zaladowania
strony jest pelny. I tak to wszystko trwa okolo 30 sekund.Nie mozna w tym
czasie przewinac strony czy tez wlaczyc jakis link na stronie, czy chocby
zamknac strone.
Zauwazylem tez, ze gdy chce otworzyc zdjecie ktore mam zapisane na twardym
dysku a otwiera je przegladarka Internet Explorer, otwiera je bardzo dlugo i
widac pasek ladowania strony.

Prosze o pomoc lub wskazanie miejsca w necie gdzie ja uzyskam.

Pozdrowienia dla grupowiczów Vivenda