Re: Witajcie uzytkownicy ;)

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 22:45:17 MET DST

Michal Zalewski napisał:

> Ale jakie sa podstawy by usuwac wszystkie posty Experta?

To proste.
Chce pisac dla elyty, a nie dla kazdego.
A tak, to mi sie pelno ludzikow odzywa i nigdy na temat.

Jak widze te niemrawe dyskusjeo cenzurowaniu usenetu, to one naprawde
swiadcza o niskim poziomie profesjonalizmu i jedyne rozwiazanie to
kontakt ze Trybunalem Praw Czlowieka w Strasbourgu.

Na usenecie lamane sa prawa czlowieka a operatorzy na to nie reaguja ,
tylko popieraja cenzurowanie publcznego srodka przekazu.

O cenzurowaniu usenetu tez napisze ksiazke, bo juz mam wydawce.
Czekam tylko az sie tych postow wiecej zbierze aby temat byl bardziej
udokumentowany.

over