(R)and (SM) Re: Witajcie uzytkownicy ;)

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 22:39:55 MET DST

Michal Zalewski napisał:

> Nie zmienia faktu, ze dodanie uwaga-expert na koncu MessageID kazdego
> postu z NNTP-Posting-Host wskazujacym na jego SDI jest lepsze... to znaczy
> nie trzeba sledzic watkow... i dodawac do kazdej odpowiedzi warninga ;)

Jaki ty jestes traba wielka.
Przeciez to takie trywialne.
Teraz kazdy bedzie dodawal sobie uwaga-expert do swojego messageid aby
byc czytanym.

Przeciez mam stala grupe czytelnikow, ok. 100.000 ktorzy czytaja kazdy
moj post,
obojetnie czy z grupy czy z archiwum, czy przez Deja/Google Groups.

Teraz beda mieli dodatkowo utrudnione zadanie, bo spermerzy beda sobie
dodawali
ta uwaga, aby tez byc czytani.

Myslalem ze jednak panuje tutaj wyzszy poziom profesjonalizmu.
Moge dodawac do tematu kazdego postu literke (R) lub (SM)
i kto zechce to od razu wytnie posta i watek, a 100.000 czytelnikow
bedzie wiedzialo
od razu co czytac, bo wytna wszystkich pozostalych, a zostawia (R) lub
(SM)
w headerze.

Dodalem na poczatek (R)i (SM) zeby sprawdzic co lepiej wyglada.
Bo naprawde nie chce przypadkowych czytelnikow, gdy niedlugo posty beda
dostepne jedynie
za subskrypcja i jedynie dla wybranych, ktorzy napisza podanie i zostana
zaakceptowani,
ze pisali na grupe polip zgodnie z kodeksem honorowym internetu i
zasadami etyki.

J.