Re: Polskie linie?

Autor: Capricirnus (capricornus_at_bez.spamu.poczta.fm)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 21:40:16 MET DST

Adam SiRE^23 Gasiorowski napisał:

>Czy predkosc 29000 uzyskiwana modemem v90 to normalka w Polsce
> czy mam zglosic do prokuratury popelnienie przestepstwa? ;8)
A co ty myślałeś?! Tu nie Ameryka! Zgłoś to do Prezydenta, on na pewno
pomoże ;). BTW w Polsce to norma, ja chyba jestem szczęściarzem, bo
czasami wyciągam nawet 48000, tylko że często przez połowę czasu
połączenia ani jedem bit nie jest ściągnięty i krew mnie zalewa!
Pozdrawiam.

--
Capricornus
capricornus_at_nospam.poczta.fm