Re: KTO TO JEST EXPERT!

Autor: Mateusz Majchrzycki (spam_at_spam.spam)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 16:50:03 MET DST

> Stary a jaki masz problem? Weź sprawy we własne ręce i spox. Ja nie
> czytam Experta ani z nim polemizujących

Łatwo powiedzieć. Expert jest już w moim KF, ale co z innymi? na każdy
post Experta lub o expercie pół grupy zabiera głos. Ściąganie z tego
powodu kilkudziesięciu postów dziennie nie jest miłe (TPSA). A
polemizujących z expertem to już dawno nie czytam.

Pozdrawiam

--
Mateusz Majchrzycki
MateoM_at_poczta.fm