uwaga - chakier

Autor: Adams (adams_at_southpark.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 17:59:54 MET DST

Czesc.

Do napisanie tego postu sklonila mnie pewna sytuacja, ktora miala miejsce ca
lkiem niedawno, a byla spowodowana naduzyciem mojego zaufania przez jednego
z internautow. Juz wyjasniam o co chodzi.
Nigdy nie interesowalem sie trojanami i nawet nie chcialem ich poznawac... b
o uwazalem ze sa bezsensowne i nieprzydatne. Jednak przez moja niewiedze nie
rozpoznalem pliku Patch.exe ktory wedlug mojego bardzo dobrego kolegi mial p
olepszyc dzialanie gry Soldier of Fortune. Gra wcale nie chodzila lepiej a p
rogram jedynie wdarl sie do mojego systemu i umozliwil wszystkim uzytkowniko
m NetBusa zabawe z moim PC. Jednak to wszystko moglem jeszcze przezyc... Naj
gorsze bylo to, ze ten "kolega" sciagnal na dysk moje archiwum gadu-gadu i c
zytal moje rozmowy... W tej chwili czuje sie bardzo glupio wobec osob z ktor
ymi rozmawialem na gadu ;-(

Tak wiec uwazajcie... nawet najlepsi koledzy moga narobic Wam wiele przykros
ci ;-(
Na koniec adres e-mail "KOlegi" - Chakiera - grochos_at_tenbit.pl lub grochos20
00_at_yahoo.com i jego numer gadu #534917
nazywa sie Adam Grochowski, mieszka w Mławie - uwazajcie to bardzo grozny os
obnik - lamer ;-( przykro mi to mowic ale to prawda ;-(

Wiem ze nie powinienem podawac jego danych jednak po tym co mi zrobil... czu
je sie usprawiedliwiony ;)

Pozdrawiam

Piotr "Adams" Adamczyk
adams_at_southpark.pl | www.main.civ.pl
red.nacz. magazynu MAIN

"Rzeczywistosc nie jest ani lepsza ani gorsz od naszych marzen. Jest po pros
tu inna"