Re: Kafejka na SDI, czy warto ?

Autor: Tomasz Dudziak (tdudziu_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 21 Oct 2001 - 12:15:05 MET DST

"Mateusz(Amkacz)" wrote:

> hmm, no tak =[
> no ale moze w krotce to sie zmieni

Powinno!!!

Uswiadamiam niektorych pechowych posiadaczy SDI ze od kilku tygodni(hmm
ze 4 tygodnie juz) nie mam problemow z polaczeniem czy gra na BN. Ping
70-80ms 24 na dobe, nieraz podskakuje do 120 ale to na krotko i nie ma
znaczenia bo nie gubi pakietow.
idzie to to przez z.wro-cen4.do.war-r1.tpnet.pl,
war-r2.do.wro-r1.tpnet.pl i kbn-bb1-pos4-1.telia.net .. no i dalej telia
nie zwalnia ani troche, tzn ping jest bliski temu do pierwszego hosta
telii.
Nie wiem jak maja inni z mojego wojewodztwa (dolnoslaskie, mam nadzieje
ze maja tak samo dobrze jak ja), ale jesli w innych czesciach Polski
jest gorzej, to na pewno jest to powod do naciskania na tepse.
Zapewniam ze posiadam zwykla umowe na SDI bez CIR'a do telii ;>
Zycze wszytkim SDI'owcom 70ms do w/w okna na swiat!

--
Cascor