Re: KTO TO JEST EXPERT!

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_san.rr.com)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 21:14:21 MET DST

Radek B wrote:

> Znowu wszystko pokręciłeś :) Dariusz nazywa się Jacek.

Albo na odwrot. A to dlatego ze:

a) terrorysci internetowi zajeli mu knto pocztowe i dlatego musial
zmienic imie (twierdzil tak na co najmniej dwoch grupach)

b) jakis inny Jacek (nie ja) podpisywal sie "Jacek" na pl.soc.medycyna,
a Expert/Dariusz/Jacek uwaza ze ma copyright na to imie

Pozdrowienia

JP. - ktory od dawna nie uzywa na grupach imienia Jacek aby nie lamac
copyrightu Experta