co jest? (firewall)

Autor: MrukU (marcinmoczyrog_at_wp.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 17:13:30 MET DST

zaciekawilo mnie to, ze na moim firewallu co jakis czas
swieca sie jednoczesnie paski "incomming traffic" i "blocked traffic". przy
tym jest to b. mala porcja danych a ja w danym momencie nie korzystam w
ogole z sieci (tj. nie ogladam stron ani nic nie sciagam). czy takie obiawy
moga wskazywac na to, ze ktos probuje skanowac moje porty? czy tez jest to
zjawisko jak najbardziej normalne? Mam w tle NAV2002 i GG... wiem ze to nie
do konca TG, ale na chip.internet dopowiedzi brak...