Re: Komunikat moderatora grupy pl.internet.polip

Autor: maik (maik_at_ka.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 13:09:18 MET DST

Użytkownik Lukasz Jachowicz <honey_at_nospam.7thGuard.net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:slrn9t0263.5tc.honey_at_sauron.7thGuard.net...
> no to demokratycznie, czy przez przedstawicieli? Mozesz podac
nazwiska?
> Nie potrafie sie poslugiwac wyszukiwarka i nie moge ich sam znalezc :(

Lepiej tak nie pisz, Cenzor powie Ci, że masz
niski MES Index i dyskusja z Tobą zaniży poziom jego wiedzy.

> O, chcialem cie poinformowac, ze wlasnie zostales zdetronizowany.
Grupa
> wlasnie wybrala mnie na moderatora. W demokratycznym glosowaniu. Jesli
> chcesz sobie o tym dokladnie poczytac, zapraszam do archiwum :)
>
> honey - nowy moderator

Znalazłem. Moje Gratulacje.

--
pozdrawiam