Re: Komunikat moderatora grupy pl.internet.polip

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 12:34:02 MET DST

Michal Zalewski napisał:

> Jest po polnocy, a ja dalej moge pisac na grupe i moje posty docieraja bez
> opoznienia. W liscie grup polip figuruje jako grupa niemoderowana. Czyzby
> cos poszlo nie tak?

> Jaka role wiec pelni moderator i jaka jest jego przewaga nad bezposrednim
> puszczaniem postow?;)

> Jak moderator ma to orzec nie czytajac listu i nie wiedzac, czy sklada sie
> z bluzgow, czy z inteligentnej i rzeczowej polemiki?

Moderator opiera sie na opiniach czytelnikow grupy, jak i wlasnym
miedzynarodowym doswiadczeniu.

Moderowanie ma zatem status honorowy, ktorego jedynym celem jest ochrona
wartosci europejskiej demokracji i tolerancji, jak i wysokich zasad
etycznych i dobrego wychowania i zachowania sie w miejscu publicznym.

Zatem moderowanie ma jedynie na celu upowszechnienie zasad kodeksu
honorowego usenetu a nie cenzurowanie swobodnych wypowiedzi kogokolwiek.

Jacek