Re: Kabel a SDI

Autor: Jaco (Jaco_at_alpha.SPAMPRECZnet.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 10:56:44 MET DST

Użytkownik "Mateusz(Amkacz)" <amkacz_at_interia.pl.nospam> napisał w wiadomości

> chyba niezbyt =[
>
> co jesli w kablowce do sieci ma dostap 60 osob?
> wtedy 2 mbit to smieszna predkosc

Nie przesadzaj. Kumpel ma sieć osiedlową gdzie 50 osób wisi na 1 mbit'cie i
działa to dużo lepiej niż SDI. Byłem i widziałem. Prawda jest taka że
większość ludzi używa netu do czatowania, GG i takich tam rzeczy które
niezbyt obciążaja łącze. Pomijam oczywisty fakt, że nigdy nie jest tak żeby
wszysycy naraz korzystali z sieci