Re: Komunikat moderatora grupy pl.internet.polip

Autor: maik (maik_at_ka.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 08:44:07 MET DST

Użytkownik Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3BCF7B37.83FAA195_at_poczta.onet.pl...
> Informuje sie ze glosami znamienitych naszych kolegow, zostal
> zaproponowany i powolany moderator grupy pl.internet.polip w osobie
> Kolegi Jacka.

Witaj Cenzorku!!!
Tak jak myślałem, masz manię wielkości.

> 1.Kazdy piszacy posty na grupe doklada nalezytej starannosci.

Każdy pisze ładnie, i starannie. Kto bagrze jak kura pazurem,
musi się nauczyć pisać.

> 3.Crosspostowanie nie jest przedmiotem zainteresowania moderatora.
> Obowiazuje model amerykanski i kazdy autor postu moze go
crosspostowac
> na tyle grup i takie, jakie sam uzna za stosowane, zgodnie z jego
> wola.

Widzę, że starasz się uzasadnić FUT-owanie. Mój Drogi Cenzorku.

> 4. Dyskutanci zobowiazuja sie do przestrzegania obowiazujacego prawa.

Obowiązującego w Polsce czy np. w USA?

> 6. Moderator nie pelni funkcji cenzora i nie czyta postow przed ich
> opublikowaniem na grupie.

Moderator taką właśnie pełni funkcji.

> 7. To wylacznie autor decyduje o wyslaniu swojego postu na grupe.

Nawet jakby grupa była naprawdę moderowana, to autor postu decyduje o
tym czy go wysłać na grupę czy nie. To moderator zdecyduje, czy post
będzie dostępny dla szerokiego grona internautów, czy tylko dla oczu
moderatora.

> 8. Moderator jedynie ingeruje w przypadkach razacego naruszania etyki
> i zasad dobrego wychowania.

W jaki sposób reaguje?

> 9. Osoba naruszajaca zasady etyki, dobrego wychowania, tolerancji,
> moze otrzymac zakaz czasowego wysylania postow na grupe.

W jaki sposób zakaz będzie egzekwowany?

> 10.Osoba ktora otrzymala zakaz czasowego wysylania postow na grupe
> moze oczywiscie nadal wysylac posty na grupe, ale za posrednictwem
> swego pelnomocnika, ktorego sama wybierze.

Masło maślane.
Najpierw stwierdzasz, że nie może, a za chwilę, że może.
Dodatkowo, nie mając zadnych sposobów na egzekwowanie
pkt 9, pkt 10 będzie martwym punktem, Cenzorku.

> Celem moderowania grupy p.i.p. jest uzyskanie przez grupe najwyzszego
> statusu etycznego wsrod polskich grup dyskusyjnych.

Zapomniałeś o dobrym wychowaniu i tolerancji (patrz pkt 9)

> Inne referencje na zyczenie.
Poprosiłbym o referencje z GNA Inc. NY (czy jak to się tam nazywa)
Tylko nie napisane przez Ciebie.

> z powazaniem
> Zyczac milych snow
> pozdrawia Wasz Moderator