Witajcie uzytkownicy ;)

Autor: Artur (artur_at_jasien.net)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 00:00:51 MET DST

Jestem tego samego zdania, choc z drugiej strony wyobrazam sobie
sytuacje, w ktorej grupy jedna po drugiej staja się moderowane, zas
wszystko dlatego, ze kilka- kilkanascie osob nie umie opanowac się i
odpowiada na posty, które z zalozenia maja wywolac ferment.
Z trzeciej strony zas... na p.n.a. pomoglo! :-)
Jak reka odjął :-)

A.