futy...

Autor: Wojtek Walczak (gminick_at_hacker.pl)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 22:33:14 MET DST

O ile tego rozumiem:
-----
Dnia Wed, 17 Oct 2001 22:00:58 +0200, Dariusz napisa?(a):
>dozywotni plonk
.... a kilka watkow dalej odpowiedzial na 2 moje posty :))))))

 TODO:
  - udoskonalenie modulu plonkowania,
    boot nie dodaje ludzi do KF'a...

----
to ten jest ladnym przykladem unikania udzielenia odpowiedzi:
----
Dnia Wed, 17 Oct 2001 22:06:15 +0200, Dariusz napisa?(a):
>Wojtek Walczak napisa?:
>A ty jestes jego sluzacy ze sie wtracasz ?
Trzeba ci boocie dorobic jakis plugin, zebys
pamietal, co mowisz w innych watkach.
Pozwol, ze przypomne, usenet sluzy do DYSKUSJI
i to wlasnie robie, nikt z batem nademna nie stoi,
robie to z czystej przyjemnosci
[przyklad dzialania modulu powtorzen Expert-boota]
>a kogo to ochodzi.
>nie potrafisz szukac i tyle
to moze wreszcie powiesz, co mam wpisac w google zeby
znalezc, naucz mnie Mistrzu, chociaz tak troszke,
(znowu przypominam bootowi o czym pisal w innych watkach),
pamietasz - chciales wszystkich polakow nauczyc poslugiwania
sie internetem i wyszukiwarkami, udowodnij mi teraz,
ze potrafisz tego nauczyc. Daj przyklad twoich
(ogromnych - nie watpie) umiejetnosci edukowania
szarakow takich jak ja, ktorym na dzwiek 'sercz'
wlosy staja deba. Prosze o lekcje, moze byc krociutka.
----
licze, ze doczekam sie tej lekcji
reszte odpusze...
--
[ Wojtek gminick Walczak ][ http://hacker.pl/gminick/ ]
[ gminick (at) hacker.pl ][ ]gminick (at) interia.pl[ ]