Re: intensywne korzystanie z lacza

Autor: Kerin (kerin_at_despi.net)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 21:14:50 MET DST

> Nie wiem co moge z tym zrobic i jakiej odpowiedzi (w ciagu 7 dni!)
udzielic
> zarzadcom firmy ...

podobny walek co zrobila TPSA urzytkownikow Neostrady - PARANOJA.

ja, osobiscie bym przestudiowal umowe i byc moze nawet prawnie bym rzadal od
nich pieniedzy lub przywrocenie starej umowy.

Ale jest jeden problem... z ISP nie wygrasz... chyba ze przekonasz innych
ludzi co korzystaja z ich uslug o tzn. bunt. Albo zwiekszaja lacze albo wy
sie odlanczacie - ultimatum.
____
Kerin