Re: Nowela do Ustawy o Ochronie Danych Osobowych - adres IP moze zostac uznany za dane osobowa?

Autor: Peter 'Mikolaj' Mikolajski (capturedplanes_at_ow.pl)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 17:51:07 MET DST

Użytkownik "Dariusz" <dariusj_at_poczta.onet.pl>

> moze to byc istotnie utrudnione, ale twierdzenie ze niemozliwe, jest
> grubo przesadzone.

To ja sie poddaje. Jak dla mnie nie jest mozliwe stwierdzenie z zewnatrz,
kto konkretnie przy kompie siedzial i bez przesluchania konkretnych osob
IMHO sie raczej nie da.
Na reszte proponuje EOT, bo nie mam sily tlumaczyc pewnych rzeczy, a poza
tym to sie mocno OT zrobilo.

Pozdrowionka

--
Piotr "Mikołaj" Mikołajski