Re: Internet dla szkół - jak to

Autor: Wojtek Zak (zakvoy09_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 17:47:53 MET DST

Użytkownik "Mateusz(Amkacz)" <amkacz_at_interia.pl.nospam> napisał w wiadomości
> hmm, do mojej szkoly niedawno zostalo "zasponsorowanych" niedawno 16
> komputerów i lacze 1mbit
> szkola zaplaci tylko 200zl za kable od lacza oraz 180zl miesiecznie za
nie.

A kto "zasponsorował" - może państwo polskie? Szczerze wątpię, pewnie TP
S.A., ew. jakaś firma informatyczna.
Ale kto wie - może jakby poszukać w Internecie, znaleźlibyśmy dane, ile
państwo wydało na IdS, ile TP S.A., ile firmy, a ile np. fundacje. U Niemców
jest podane, że dla szkoły jest to za darmo. Byc może państwo zwraca u nich
Deutsche Telekomowi pieniądze za niepobrane opłaty.
A później (i wcześniej też :-) ) p.Balcerowicz porównuje inflację w Polsce
i w Niemczech, tylko nie podaje, jakie są wydatki z budżetu państwowego na
wojsko , oświatę, słuzbę zdrowia, czy jak w powyższym przykładzie, na
zapewnienie dostępu do Internetu dla ponad 30 tysiecy szkół.

Pozdrawiam

Wojtek Żak