Re: Internet dla szkół - jak to

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 10:14:45 MET DST

Wojtek Zak wrote:
> Nie mam aktualnej informacji nt programu IdS, ale nie wiem, czy po gdzieś 5
> latach mamy dwadzieścia procent tego, co Niemcy.

Moje liceum (jedynka w Białymstoku) było "podłączone do Internetu" z 7 lat
temu. Był to jeden komputer, do którego nie móżna było usiąść nawet, jak sala
była wolna (tzn. kilka razy mi się udało... widziałem prawie-początki yahoo i
nawet znalazłem pra-chata na WWW). Gdy je kończyłem to chyba już podłączyli
całą sieć w pracowni, ale... niesmak został. To, że jakaś szkoła bierze udział
w IdS jeszcze nic wielkiego nie musi znaczyć.

--
Safe in dreams
Away from where they are