Re: Co jest z tpsa.pl

Autor: Marek Iwanejko (miwanejk_at_hehe.elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 08:40:10 MET DST

Przemyslaw Maciuszko <sal_at_irc.pl> wrote:
> Jeden z nameserverow Chello daje dobra odpowiedz - drugi zla.
> Swoja droga ciekawe skad sie na tym pierwszym wzial ten wpis na rubikon ...

No jak to skad? Przeciez kampanie reklamowa mozna zamiast bannerami
prowadzic na DNSach. Szybkie, skuteczne ;-)

A tak powaznie mowiac to albo cos sie potentegowalo z cache'em
tego drugiego serwera DNS albo ktos go zatrul. W obu przypadkach
to zla wrozba :(

pozdr,
 m.

--
Usuń "hehe" z mojego adresu aby do mnie napisać.