Re: Nowela do Ustawy o Ochronie Danych Osobowych - adres IP moze zostac uznany za dane osobowa ? Re: jak dziala w3cache

Autor: Wojtek Walczak (gminick_at_hacker.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 22:00:30 MET DST

Dnia Wed, 17 Oct 2001 20:01:04 +0200, Dariusz napisał(a):
>Nie.
>Calkiem odwrotnie.
>Router to produkt umozliwiajacy prace komputerow w sieci.
>Program spamowy to program do wysylania spamu.
w tym momencie - przyznam szczerze - zglupialem... ;)
Expert - i wszystko jasne.

>J.

ps. prosze cie, nie kandyduj na prezydenta w przyszlosci,
    bo jeszcze wygrasz, a to sie przeklada na konflikt z
    kazdym mozliwym panstwem, a wczesniej na miesiaca/lata
    absolutnego obciachu...

--
[ Wojtek gminick Walczak ][ http://hacker.pl/gminick/ ]
[ gminick (at) hacker.pl ][ ]gminick (at) interia.pl[ ]