Re: Duchowny jako krajowy Abuse i gwarancja wysokiej etyki krajowego

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_echelon.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 19:55:08 MET DST

On Wed, 17 Oct 2001, Dariusz wrote:

> To jedynie potwierdza ze nie potrafisz korzystac z internetu i
> wyszukiwarek internetowych.

Nie neguje tego, a jedynie prosze o pomoc, poniewaz - jak mi sie zdaje -
problem ten dotknal wiekszosc populacji polipowej...

> Nie wynikalo, a jedynie odnosilo sie do miejsca w ktorym przebywasz.

Nie przebywam w Usenecie, chyba ;)

> Zadaj takie pytanie na grupie pl.sci.psychologia, jezeli twierdzisz ze
> przekaz werbalny nie wywoluje zadnych skutkow.

Wywoluje, jednakze w diametralnie innych sytuacjach...

> A czemu nieskuteczna ?

Poniewaz Ty, na ten przyklad, zachowujesz sie wciaz bez zmian. Co wiecej,
ludzie na ktorych sam probujesz wplynac, rowniez nie wykazuja zadnych
zmian osobowosci zwiazanych z dyskutowaniem z Toba.

> Zrob kolejne badania wsrod znajomych i zapros ich do napisania
> merytorycznego postu do Usenetu na polip czy inna grupe.
>
> 99% osob odmowi.

Podobnie jesli poprosze kogos o zjedzenie niedopalka znalezionego na
chodniku. Co nie znaczy, ze sa zastraszeni.

> Zapoznalem sie z informacjami o liczbie czytajacych i porownalem to z
> liczba osob piszacych aktywnie na grupy.

Gdzie mozna znalezc informacje na temat liczby czytajacych?

> Jezeli nie ma wiecej pytam to zamykam dyskusje. Dla srednio
> inteligentnej osoby korzystanie z archiwum Usenetu i wyszukiwarki jest
> trywialne.

Nie w tym rzecz - dyskutowalismy o tym, co stanowi przyklad, a co go nie
stanowi, przez analogie do umawiania sie w okreslonym miejscu. Sa to
standardy dotyczace ilosci informacji przekazywanej w okreslonych typach
wypowiedzi bedace przyjetymi normami w naszym spoleczenstwie (nie liczac
politykow)...

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] [security]
[http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
=-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=
          http://lcamtuf.coredump.cx/photo/