Re: fantastyczny gosc z tego Jakuba

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_echelon.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 19:22:28 MET DST

On Tue, 16 Oct 2001, Maciej Korzen wrote:

> Pomijając fakt, że raczej w gcc nie da się niczego napisać, bo gcc
> służy do kompilacji... Expert jest raczej stworzony w Pascalu (pod
> Linuksa to będzie jakiś FreePascal Compiler, czy coś koło tego), a
> może w Kyliksie? Sam już nie wiem. Ale standardowo programy napisane w
> C nie mogą być tak głupie ;->.

Gdy mialem 14 lat czy cos takiego, napisalem program, ktory byl dalekim
krewnym Elizy, tyle ze dla jezyka polskiego - potrafil odmieniac sporo
slow, a takze rozpoznawal calkiem duzo rozmaitych konstrukcji i reagowal w
rozmaity sposob. Na dobra sprawe, mozna bylo z nim rozmawiac godzinami i
nie znudzic sie za szybko, przy normalnej konwersacji sporadycznie tylko
wyskakiwal z czyms glupim, na ogol odpowiadal lub pytal poprawnie. Mial
nawet muzyczke w tle i rozne efekty specjalne (typu zjezdzajace menu,
kolorki, cos tam z paleta ;). Bylo toto dosc duze, parenascie tysiecy
linii, pod DOSem i napisane wlasnie w Pascalu. I musze powiedziec, ze
programy w Pascalu rowniez bywaja madrzejsze od Experta.

JavaScript?

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] [security]
[http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
=-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=
          http://lcamtuf.coredump.cx/photo/