Zasady stosowania follow-up

Autor: Artur (artur_at_jasien.net)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 18:30:10 MET DST

Szkoda. Wydaje mi się jednak, ze chyba czas dostosowac zasady, tzn.
wprowadzic administracyjny zakaz FUT'owania "bez sensu", przy czym
dyskutowac można o tym co jest FUTowaniem z sensem i podejrzewam, ze
zawsze będzie decydowal o tym czlowiek.

> -> Pytanie to nasunelo mi się w swietle wydarzen jakie ostatnio maja
> miejsce na wielu grupach.
>
> Ale tylko w odniesieniu do jednego, konkretnego bota.
> :-)

Nie ukrywam, iż owszem. Na razie ja podejmuje decyzje o lokalnym
cancel-bocie na polipie, który będzie usuwal innego "konkretnego" bota z
tej grupy za lamanie tej i wielu innych zasad.

> PS. Nie quotuj-printable, please.....

Sorry. Mam nadzieje, ze już się poprawilo. Jak nie to przeladuje zaraz
serwis.

A.