Re: Zasady stosowania follow-up

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 17:59:53 MET DST

Artur napisał:

> Witam
>
> Mam proste pytanie:
>
> Czy sa okreslone jakimis zasadami reguly stosowania FUT?
Tak

 A jeżeli tak,
> to czy można wymagac w sposób administracyjny od uzytkownikow
> przestrzegania ich czy tez sa to raczej zasady, których odpowiednikiem w
> swiecie rzeczywistym jest np. nie plucie na ulicy lub nie siusianie do
> zlewu?

Napisz cos wiecej na ten temat, bo mam zlew na wysokosci 120 i nijak sie
nie da.

> Pytanie to nasunelo mi się w swietle wydarzen jakie ostatnio maja
> miejsce na wielu grupach.

Poczytaj najpierw maly kurs demokracji zanim zaczniesz zadawac niecne
pytania.
Podstawowa zasada obowiazujaca na Usenecie to zasada demokracji i
swobody wypowiedzi.

I jezeli sie wypowiadasz, odpowiadasz, to w zyciu masz mozliwosc nie
czekania, nie sluchania odpowiedzi i nie kontynuowania dyskusji,
masz taka mozliwosc odchodzac od dyskutanta.

W usenecie taka role spelnia fut alt.test.
Wysylajacy post, odpowiedz w dyskusji
nie zyczy sobie kolejnej i kolejnej odpowiedzi i demokracja amerykanska
to szanuje.

Mozna napisac : Koniec dyskusji lub prosze nie odpowiadac
ale takie napisy nie maja zadnego skutku w tej czesci Europy i nie sa
respektowane.

FUT pl.test, alt.test
to jedyna znana na swiecie metoda pochodzaca zza wielkiej wody,
ktora umozliwia sprawne prowadzenie dyskusji na usenecie.
To jedyna demokratyczna metoda ograniczenia dyskusji do kilometrow
postow.

Jezeli jednak uwazasz ze masz cos szczegolnego do powiedzenia, wbrew
oczywistemu
zakazowi przedpiszcy, to odpowiadasz, ale wtedy lamiesz zasady
demokracji.

Zatem nalezaloby to jednak wczesniej uzgodnic prywatnie z przedpiszca.

Jacek