Re: Duchowny jako krajowy Abuse i gwarancja wysokiej etyki krajowego Usenetu ? Re:

Autor: stern (stern_at_friends.id.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 16:48:28 MET DST

Dariusz świadomy/a (rzekomo) znaczenia swych słów
 i odpowiedzialności przed prawem orzekł/a:

> Terroryzm w postaci przemocy slownej, polegajacy na wymuszeniu zmiany
> zachowan sie poszczegolnych osob jest na usenecie tak powszechny ze stal
> sie codziennoscia.

zgadzam się całkowicie,

np, na apcoh wymusza się przemocą słowną używanie
legalnego oprogramowania na niczemu winnych użytkownikach. :-))))

Pozdrowienia
Marcin

--
sygnaturka zwolniona z obowiązku świadczenia o właścicielu.