Re: Nowela do Ustawy o Ochronie Danych Osobowych - adres IP moze

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 12:30:48 MET DST

Michal Zalewski napisał:

> Przypomina mi sie taka scena z "Zywotu Briana" - stragan ze sztucznymi
> brodami... ciekawe, czy owa zacna instytucja powroci do lask w Las
> Vegas, przynajmniej tego w wyobrazni Experta?;)

Sam sobie odpowiedziales.
Zaloz sztuczna brode i zapytaj znajomych , czy cie nadal rozpoznaja.

Chce sprzedac lotniskom technologie rozpoznawania twarzy i identyfikacji
pasazerow
on-line z kamer video.
Mysle ze teraz jest na to duze zapotrzebowanie.
System kupia pewnie takze urzedy, przedsiebiorstwa, banki, poczta,
szkoly

Jacek