Re: jak dziala w3cache

Autor: -- tarbol -- (tarbol_at_musique.pl)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 16:30:04 MET DST

> Wydaje mi sie ze aby przegladac logi w3cache to musialo by pracowac 50
ludzi
> 24 godz na dobe.

jest to kwestia uzycia jakiegos programowego searcha
no i oczywiscie zadania jakiegos dobrego haselka do
wyszukania np. office_xp.iso w roznych kombinacjach ...

> Oni pozatym sami nie udostepnia policji logow, musieli by dostac nakaz czy
> cos tam... (np. sprawy hackerskie)

nie ... lapia Kowalskiego z mnostwem warezow i sprawdzaja
skad on to ma ... rekwiruja sprzet ... patrza w konfiguracje
getrighta i widza w3cache ... dostaja nakaz zeby wydobyc
logi jako material dowodowy ... przeczesuja logi a tam paruset
Kowalskich i zaczynaja przeszukania ... jesli znasz kpk to jesli
istnieje niebezpieczenstwo zatarcia dowodow przestepstwa to
nie musza miec nakazu ... co wy na taki wariant :-)