Re: jak dziala w3cache

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 20:36:19 MET DST

Samotnik napisał:

> Loguje się wszystko. Jeśli masz przydzielony stały login i hasło, to
> informacje o tym, co oglądałeś w ciągu ostatniego miesiąca można
> wyciągnąć w ciągu kilku minut. Data, godzina, URL, rozmiar.

Jaka jest podstawa archiwizowania logow bez uprzedniej zgody
zainteresowany,
gdy uznano, ze adres IP moze jednoznacznie identyfikowac osobe, zatem
moze stanowic
dane osobowa.

O ile pamietam w3cache nie okazuje do podpisania, ani nie wymaga
zlozenia oswiadczenia o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych (tutaj
IP identyfikujacego osobe).

> Na anonimowym w3c też można (loguje się IP), ale w przypadku zmiennego
> IP identyfikacja jest trudniejsza (tylko organizacyjnie).

Jaka jest podstawa prawna archiwizowania logow ?

Jacek