Re: Prosba o dobry uczynek i zgloszenie mojej kandydatury do Iq

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_echelon.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 16:35:44 MET DST

On Mon, 15 Oct 2001, Dariusz wrote:

> Powyzsze stanowi najlepsza rekomedacje. Mam prosbe o wyslanie tekstu
> powyzszego komentarza bezposrednio do komitetu Ig Nobel Prize.

Ale oni spytaja "no dobrze, a gdzie mozemy dowiedziec sie czegos o tym
osiagnieciu"... i coz ja mam im powiedziec, zeby wpisali haslo w
przegladarce? Wszak sam mowiles, ze to wiecej niz encyklopedia, nie wydaje
mi sie, by latwo bylo przebrnac przez ow material... a gdzie mozna znalezc
jakis szkic, koncept, streszczenie, cos czym mozna ich zachecic w ogole
do wlaczenia tego projektu do nominacji?

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] [security]
[http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
=-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=