Re: fantastyczny gosc z tego zamszu

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 15:31:49 MET DST

zamszu napisał:

> Ludzie ja w zyciu nie czytalbym takich grup
> jak pl.sci.medycyna lub pl.soc.dzieci, ale jak tu ich nie czytac jesli moj
> idol wyzywa mlode matki od terrorystek internetowych?
klamiesz

A co do samego zamszu- on wcale nie jest glupi (!),
wlasnie w tym caly ambaras ze jego slownictwo, styl i sposob wyrazania
jest jak najbardziej ok, zabawne jest polaczenie tego wyszukanego stylu
absurdalna trescia, z jego urojeniami.

> Fan zamszu

a ja nigdy nie lubilem zamszowych butow bo wygladaly tandetnie gdy sie
przybrudzily.
Ale widac ze to jakies nowe ....czenie

bye bye fanie zamszu

J.