Re: P o s t u l u j ę

Autor: Michał Rudewicz (Michal.Rudewicz_at_mlociny.pl)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 10:26:35 MET DST

*This post is PPL licensed* - http://ppl.7thguard.net/

*futrzak* <futrzak_at_polbox.com> pisze:
> "Michał Rudewicz" <Michal.Rudewicz_at_mlociny.pl>

> Aaa - to ten co pisał kolorowym unicode-m w html-u ?

Nie. Ten to Piotr Trzcionkowski pod wszystkimi swoimi prawdziwymi i
zmyślonymi pseudonimami. Pszemol miał zwyczaj (pewnie dalej ma)
odpowiadać ludziom, którym OE zeżarł kilka grup i archiwum
korespondencji, że im się wiatraczek na procesorze zatarł, bo u niego
nigdy coś takiego się nie zdarzyło, OE to bezdyskusyjnie najlepszy
czytnik, pozbawiony jakichkolwiek wad.

Ale Pszemol zawsze śle prawidłowo kodowane posty, bez wygłupów. U mnie
wylądował w KF-ie jak zaczął głosić jakie to dobre są Windowsy i OE na
p.c.o.linix (zdaje się, że szefowie zmusili go do pisania jakiegoś
programu pod Linuksa). To było ponad moją cierpliwość.

Michał

--
<clickety><click><F3>                                    ICQ: 23553135