Re: Jak zalozyc nowa grupe dyskusyjna?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 13 Oct 2001 - 01:40:01 MET DST

Jacek =?iso-8859-2?Q?Pop=B3awski?= napisał:

> A czy sš plany stworzenia?
tak

> Próbowałem, ale widzę tam posty tylko jednego człowieka, do tego po angielsku.
> Czy coœ robię Ÿle?
Dobrze robisz, ale samych watkow jest ponad 700.
Mozesz posortowac posty.

Pisalem juz wiele razy ze Google ma bardzo kiepski interfejs
dawniejsza Deja byla duzo lepsza
ale to jest zwiazane z ochrona praw autorskich i danych osobowych na
usenecie
i wynikajacymi z tego ograniczeniami
Dlatego Google jest ciagle w wersji beta.

> Czy na grupę alt.jacek można wysyłać mp3?

mialo byc bez binariow
ktos sie pytal o autyzm i dla tych potrzeb udostepnilem alt.jacek
a nie do muzyki

mp3 sie umieszcza na stronach www do sciagniecia
przeciez i tak krajowe serwery tna binaria i zalaczniki.