Re: P o s t u l u j ę

Autor: Ryszard Rączkowski (warschau_at_post.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 02:23:17 MET DST

"Marcin Frankowski" <ab_at_anti.spam.com> napisał:

> Egspierd wraz z Babą Chujaną i Pszemolem
> to jak najbardziej pewna klasa
> problemów polskiego Internetu.

Drogi Marcinie,
Pozwolisz, ze sprostuję:
Otóż Expert nie jest takim problemem, jak Kujany vel PLONK, gdyż ten
drugi robi(ł) wszystko, aby wyleźć z killfilów i byc czytanym, czego
Expert w zasadzie nie czyni i chwała mu za to.

Mnie też niektórzy nie lubią, lecz ja nadaję spod tego samego adresu,
także każdy może sobie wrzucić mnie w mordplik, ja obrażać się nie będę.

Kujany jest nachalnym prostakiem, zaś Expert to niebywale ciekawy, choć
niekiedy męczący przypadek i problem polskiego internetu.

Rico.
warschau_at_post.pl