Re: Pro Futuro vs Datastar

Autor: clayton (joshua_at_futuro.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 21:56:49 MET DST

Użytkownik "Zeus" <mwalczuk_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "clayton" <joshua_at_futuro.pl> napisał w wiadomości
> >
> Pisze rzetelnie:
>
> - nie oglosilismy upadlosci, nie ma w sadzie naszego wniosku o upadlosc

Bardzo mnie to cieszy ,ze wniosek o upadlosc ,,wyparowal,,z Sadu:-))) nie
raz slyszelismy takie slowa od zarzadu Formusa i wyniku czego pozniej
okazywalo sie,ze wniosek lezy tam nadal...............

> - firma rozwija sie bo podlacza nowych klientow

Bardzo dobrze bo przynajmniej komornik bedzie mial wiecej do
sciagniecia:-)))

> - nie napisalem ze dobrze stoi, napisalem intensywnie szukamy inwestora
> - a jak juz bedzie inwestor zaplacimy wszystkim zainteresowanym

O inwestorze lub o inwestorach ( bylo ich co najmniej 10) slyszalem tak
czesto az snilo mi sie to po nocach........

> Jak dobrze wiesz nasi klienci maja ciagle swiadczona usluge wysokiej
> jakosci,

Z tym sie akurat zgadzam........ale czy dziala tak samo po ograniczeniu
wszystkich ,,bramek,, do minimum ,jak kiedys??

> wiec moze oceniajmy firme przez pryzmat wynikow a nie rozsiewanych przez
> konkurencje plotek ....

To sa fakty a nie zadne plotki,ktore moze potwierdzic ,,tabun,, ludzi ktorzy
wlasnie czekaja na terminy rozprawy w Sadach
do ktorych rowniez sie zaliczam i moze doczekam sie w koncu naleznych
pieniedzy aby moc normalnie zyc.
Ciesze sie rowniez ,ze w firmach pracuja tacy ludzie jak ty:-)) patrzacych z
optymizmem w przyszlosc.........
Ja pozbylem sie zludzen w momencie kiedy zaklad energetyczny ,,zgasil,, mi
swiatlo w domu bo nie mialem za co zaplacic rachunkow.......

pozdrawiam
Clayton