Re: Podpis elektroniczny - i co dalej?

Autor: Vizvary II Istvan (vizys_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 19:38:24 MET DST

Użytkownik "Mateusz(Amkacz)" <amkacz_at_interia.pl.nospam> napisał w wiadomości
> moge prosic o skonczenie tego tematu ? =[
> to jest nudne

Temat moich sporów z kol. Expertem na temat podpisu cyfrowego mają dosyć
długą histporię więc wolę się upewnić.
Zaś co do ustawy - to właściwie nie jest ustawa o podpisie, bo podpisu
jeszcze nikt nie widział. Póki co trwają zaczęte spory w rozlicznych
komisjach i instytucjach normalizacyjnych jak toto ma wyglądać (nie wolno
mylić podpisu cyfrowego z autoryzacją poczty elektronicznej).
To jest ustawa o urzędach certyfikacji i jako takie zaczyna się zapewnie od
nowelizacji, bo uchwalona jako ostatnia przez ustepujący Sejm ponoć tylko do
tego (nowelizacji) się nadaje i prawdopodobnie dlatego została w takim
właśnie kształcie uchwalona.

Vizvary