Re: P o s t u l u j ę

Autor: Tomasz Jarzynka (tomee_at_CUT-THIS.cpi.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 16:24:49 MET DST

TOM wrote:

> "Ryszard Rączkowski" <warschau_at_post.pl> wrote in message
>
> Ja przedtem postuluje urzadzenie pikiety w Sosnowcu na ul. Kościelnej w
> liczbie co najmniej 150 osób ;-)))

Ej, a teraz na poważnie. Robimy zjazd usenetu? Namioty weźmiemy,
przyczepy kempingowe, otoczymy jego dom, oflagujemy się, wywiesimy
transparenty i nie pójdziemy sobie, dopóki mu komisyjnie Internetu
nie odłączą.

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee_at_cpi.pl
"My software never has bugs. It just develops random features."