News (-y)

Autor: o_wjj_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 11 Oct 2001 - 15:51:40 MET DST

Przepraszam że ośmielam się prosić ale nie wiem gdzie
jeszcze mógłbym wystąpić z prośbą o wytłumaczenie dlaczego od pewnego
czasu nie mam dostępu czynnego do grup dyskusyjnych na
[news.uw.edu.pl] x prywatnego konta (WJJ_at_interia.pl).
Czy coś zostało zmienione w ustawieniach serwera i jak mógłbym znów
nie tylko czytać ale i pisać (nie chcę przechodzić przez Onet.pl
- tę wiadomość muszę tak puścić inaczej nie przejdzie).
Obecnie przy próbie wysłania wiadomości na grupę otrzymuję błąd:
Program Outlook Express nie mógł ogłosić Twojej wiadomości. Temat
'tt', konto: 'news.uw.edu.pl', Serwer: 'news.uw.edu.pl', Protokół:
NNTP, Odpowiedź serwera: '440 Posting not allowed', Port: 119,
Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 440, Numer błędu: 0x800CCCA9

Czy mogę prosić o pomoc?

Z góry dziękuję

Witold J.Janik
wjj_at_interia.pl