Chcemy wykupic portal Arene - kto chce pomoc ?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 15:34:40 MET DST

Gucio napisał:

> Użytkownik "Dariusz" <dariusj_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci > Jak
> znasz szefa Areny to pogadaj z nim.

> :-((((((((((
> miałeœ odejœć!
>
> rozmyœliłeœ się?
> :-((((((

Chcialbym wczesniej przejac arene.
Potrzebuje 5 chetnych do wspolpracych, nieleniacych sie,
cokolwiek sie znajacych na internecie i www.

Zamiast gadac po proznicy to niech sie wszyscy dolacza aby zrobic biznes
z areny.
Niech kazdy deklaruje co potrafi.
Przez rok praca za darmo, 16 godzin.
A po roku zysk do podzialu.

Kto sie nadaje niech deklaruje swoj udzial.

Ale jaka jest teraz cena rynkowa areny.
Potrzebuje miec wlasny portal.

Bo usenet jest zbyt meczacy.
Ciagla szarpanina, to juz nie na moje nerwy.

Potrzebuje miec wlasny portal, ktory uzyska globalny zasieg
i bedzie znany na calym swiecie.

Wszystkie dyskusje z usenetu zostana przeniesione na portal, co zapewni
duzy sukces
medialny.
Szukam teraz szefow Areny, aby uzgodnic szczegoly.
Jezeli jest tutaj ktos z Areny to niech powie czy sa zainteresowani
oddaniem portalu w nowe rece i na jakich warunkach.

Jak sie portal rozkreci to za rok wejdzie na gielde.

J.
 .