Re: P o s t u l u j

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 10:26:33 MET DST

> A ja mysle, ze byloby duzo zdrowiej gdyby do czesci
> uzytkownikow tej grupy dotarlo, ze pisanie o tej osobie/do Niej
> nie przynosi zadnych sensownych efektow i wbrew pozorom,
> jak niektorym moze sie wydawac, nie jest ani odrobine nobilitujace.

Przeciez sam wiesz, ze jakakolwiek proba podniesienia poziomu grupy
polip
jest niemozliwa.

Nie ma tutaj dyskustowanych juz zadnych profesjonalnych tematow.
Siedza ludzie na stalych laczach i gadaja, zamiast sie zabrac za swoja
prace.

W pismiennictwie nazywa sie to syndromem "krolika internetowego"

Nic nie poradzisz na to.
Gdy zadasz temat kaktusy w Himalajach, to tez beda dyskutowali przez
caly miesiac.
To jest syndrom "krolika internetowego" zamknietego w klatce, gdy mu
nagle klapke otwarto.

Ja nie mam czasu badac tego zjawiska, ale kilku psychologow pisze na ten
temat prace naukowa.