Re: over

Autor: Piotr 'VaGla' Waglowski (vagla_at_vagla.nospam.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 18:36:57 MET DST

Użytkownik "Dariusz" <dariusj_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Jakby to bylo milo jak w Niemczech, gdzie na usenecie spokojnie ludzie
> pisza na temat. Pisza inteligentnie.
> Czy tak kiedys bedzie na pl.internet.polip ?

No bedzie jak Darjusz wroci na niemieckie grupy... swoja droga znow FUT na
pl.test...
wlasciwie to test czy mam plonka dozywotniego czy heh

Ktos napisal gdzies FAQ dotyczace dyskusji z expertem? na co zwracac uwage i
takie tam? uwazaj na FUTy i na crossposty z nienacka nalosowo wybrane grupy
newsowe... te sprawy... moze dopisac do FAQow grupy? nie czytalem ostatniej
wersji expertyzy, wiec jesli sie spoznilem z pomyslem to przepraszam...

Piotr VaGla Waglowski | vagla_at_vagla.pl | ICQ: 30733977
VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl