Re: over

Autor: stern (stern_at_friends.id.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 18:05:54 MET DST

Dariusz świadomy/a (rzekomo) znaczenia swych słów
 i odpowiedzialności przed prawem orzekł/a:

po pierwsze pozdrawiam
pl.internet.polip

> Pozostalo 5 moich postow na grupie prawo do odpowiedzenia i wiesz ze nie
> potrafisz
> a jeno gebe znow rozdziawisz.

sekundę,
zdaje się, ze miałeś zawiadomić o popełnieniu przeze mnie przestępstwa.

To na co jeszcze mamy odpowiadać????

Czekam na informację o prokuraturze prowadzącej postępowanie
i sygnaturze akt, pod jaką prowadzona jest sprawa,
ze swej strony zobowiązuję natychmiast po uzyskaniu tych informacji
skotaktować się z prokuraturą w celu złożenia wyjaśnień
i umożliwienia wniesienia przeciwko mnie aktu oskarżenia.

no więc...?

Pozdrowienia
Marcin

--